Ik heb betaald, maar mijn ticket nog niet ontvangen

Ik heb betaald, maar mijn ticket nog niet ontvangen

  1. Oorzaak 1: Profiel niet volledig ingevuld. 
    Heb je de tickets besteld voor een voorronde en heb je deze nog niet ontvangen? Dan zal de oorzaak waarschijnlijk zitten in je profiel. Als je namelijk nog niet alle gegevens hebt ingevuld bij je profiel dan wordt het ticket niet verstuurd. Wat je dan kunt doen is het volgende:
    Stap 1: Log in op je profiel, dan komt er rechtsboven te staan 'Welkom naam',
    Stap 2: Klik op 'Welkom Naam' dan komt er te staan 'BEWERK PROFIEL', daar kun je op klikken. hier kun je dan vervolgens alle gegevens invullen.
    Stap 3: Bij 'Bewerk Profiel' kun je dan vervolgens alle gegevens invullen. 'Gebruikers gegevens' en 'Contact & adres gegevens' dienen te worden ingevuld. Als je alles hebt ingevuld klik dan op 'OPSLAAN'.
    De verplichte gegevens op een rijtje:  
    1. Voornaam
    2. Achternaam
    3. Geboortedatum
    4. E-mailadres
    5. Telefoonnummer
    6. Straat, huisnummer, postcode, provincie, woonplaats en land.
      P.S. bovenaan de site staat een groene balk met hoeveel procent je profiel is gevuld, deze moet op 100% staan om een ticket te ontvangen. 

TERUG NAAR VEELGESTELDE ONK POKER VRAGEN