Vragen account doet het niet

Account doet het niet?

Je wilt inloggen, maar het lijkt maar niet te lukken. Dit kan verschillende oorzaken hebben: 

  1. Heb je voor de nieuwe site al een account gemaakt?
    We hebben sinds december 2018 een nieuwe website, daarvoer dient een account te worden aangemaakt. Oude accounts werken namelijk niet. Klik hier om een nieuw account aan te maken.
  2. Je inloggegevens lijken niet te werken.  
    Dit kan zijn het verkeerde wachtwoord of het verkeerde e-mailadres. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je op wachtwoord vergeten drukken, je kunt hier dan je e-mailadres invullen en dan komt er een vakje met daarin de tekst ‘Er is een mail verstuurd indien uw mailadres bij ons bekend is.’ Komt dit vakje er NIET dan is het e-mailadres niet geldig! Probeer dan een ander e-mailadres wat je wel eens gebruikt. Vergeet niet om je spam folder in je mail je controleren! 
  3. Je account is nog niet geactiveerd. 
    Wat je dan kunt doen is op de blauwe tekst met ‘Is uw account gedeactiveerd? Klik dan hier om hem opnieuw te activeren’ te drukken. Vul hier je mailadres in dan zou er een groen vakje moeten komen met daarin de tekst: Een nieuwe bevestigingse-mail is gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Mocht de mail niet binnenkomen kijkt u dan ook even in de SPAM-folder. 
    Komt er GEEN groen vakje dan is het e-mailadres niet geldig! Probeer dan een ander e-mailadres wat je wel eens gebruikt. Het kan namelijk zo zijn dat bij het invullen van je profiel de gegevens automatisch worden aangevuld en dat er daarom een ander mailadres wordt ingevuld. 

Mocht dit allemaal niet helpen, stuur dan gerust een mail naar info@onkpoker.nl Vermeld in de mail je probleem, je e-mailadres en je gebruikersnaam dan kunnen wij helpen om het op te lossen. 

TERUG NAAR VEELGESTELDE WEBSITE VRAGEN